יום שישי

מבחן החזיה - האם את יודעות מה מידת החזיה שלך?

כסטייליסטית אישית אשר מלבישה ויוצרת סגנון אצל נשים רבות נתקלת בבעיה וקושי ליצור את המראה המושלם.
הבגד יכול להיות הכי מושקע ויפה, מותאם למבנה הגוף ובצבע המתאים עם הרבה סגנון ואביזרים משלימים אך זה עדיין לא זה... הבסיס לכל הופעה מוצלחת נמצא בבגדים התחתונים שתלבשי ובחזייה בעיקר.

- חזייה טובה יכולה לגרום לך להיראות יותר רזה משמעותית, כאשר חזייה מונחת נכון ומורמת למקום הראוי לה  אפשר לגלות מותן ובטן צרה יותר ליצור מראה מחמיא יותר.
- מה שלא עושה הטבע יכולה לעשות חזייה טובה: לאסוף, למלא ולעמיד במקום גם אם זאת רק אשליה...

נתון מפתיע ומצער , 80% מהנשים לא יודעות מה מידת החזיה שלהן האמיתית נכון להיום.
מידת חזייה יכולה להשתנות בהתאם לשינויים פיזיולוגים שאנו עוברים השמנה, הרזיה, לידה ועוד' לכן חשוב לבדוק ולהתעדכן במידה הנכונה או לפחות לדעת שהחזיה שיש לך היא טובה או לא מתאימה והגיע הזמן להתחדש.
כיום נמכרות חזיות בחנויות, רשתות ושווקים שלא ממש מתמחים בתחום. גם בחנויות טובות המוכרות לא תמיד יודעות להתאים את חזייה הנכונה, לא מודדות את הלקוחות ולרוב הן מוכרות שלא מתמחות במחלקה וכל מה שמעניין אותן שתקני גם אם זה לא בדיוק המידה שלך. יש רשתות שלא מוכרות את כל מגוון המידות ולפעמים את מנסה להתאים את עצמך למידה שקיימת בחנות במקום שזה יהיה הפוך.
הפתרון לחזייה מושלמת, לקנות רק בחנויות שמתמחות בתחום שהמוכרת מקצועניות שיודעת לזהות את המידה בעין או שימדדו אותך הסטייליסטית שלך או המוכרת זה לא מאוד מסובך...

אני מזמינה אותך לסדנת סטיילינג מיוחדת בחנות הלבשה תחתונה של "ענבל יהב" במודיעין שבה תקבלי הרבה טיפים וכלים של סטיילינג "איך להיראות יותר גבוהה ורזה".
בונוס מיוחד למשתתפות הסדנא בדיקה והתאמת החזיה המושלמת שלך, בסדנא תגלי מה המידה המדויקת של החזיה שלך בעזרתה המקצועית של ענבל יהב.
לכל מי שלא רוצה לחכות ליום רביעי ורוצה לדעת האם החזיה שלה במידה הנכונה מוזמנת לבדוק.

מבחן החזיה

1. בחזייה נכונה כל שד צריך להיות ממוקם בתוך העצם/ברזל שלו במקום, ליצור רווח והפרדה באמצע. העצמות צריכות להיות צמודות לגוף ולא "מרחפות" באוויר.

2. הרימי את ידך למעלה ובדקי אם העצמות (ברזלים) של החזייה התרוממו, אם החזיה עדיין צמודה לגופך הקיף השד נכון (מסומן כ-cup A,B,C,D… ). במידה ואת מצליחה להכניס שתי אצבעות מתחת לעצם החזיה היקף השד גדול ולא מתאים.

3. משכי את הרצועות של החזיה מעל הכתפיים כלפי מעלה ובדקי, האם הרצועה בגב מתרוממת וזזה, או שקיים רווח בין החזיה לגב. במצב כזה ההיקף של החזיה גדול מידי (היקף החזיה מסומן במספרים ...70,75,80,85) תנסי לצמצם את הרכיסה בחזייה ובדקי שוב.
כשקונים חזייה מומלץ לסגור אותה על הכרסים הראשונים כדי שיהיה מקום לצמצם אותה כשחזייה נמתחת ומתרחבת.

4. למחמירות בבדיקה, כאשר חזייה יושבת בגובה המתאים לגוף גובה הפטמה אמור להיות ממוקם בקו ישר לאמצע הזרוע. כבר אמרתי שחזייה טובה היא פתרון לנזקיי הטבע...

5. לאחר שבחרתן את החזייה המועדפת עליכן מבחינת צבע, דוגמא מפתח וכמובן שעברה את מבחן החזייה לבשי חולצה (מומלץ חולצה לבנה חלקה) ותבדקי כיצד נראית החזייה מתוך החולצה האם היא מונחת טוב ועושה את העבודה או מבליטה אזורים לא רצויים?

מה גילית? החזיה שלך עושה את העבודה...או שלא והגיע הזמן לפרגן לעצמך.
חשוב להשאיר בארון כמו בגדים רק מה שמחמיא לך ומתאים למבנה הגוף. לא צריך הרבה חשוב שיהיו 3 -2 בסיסיות טובות (מומלץ להחליף כל שנה).



שלך באהבה,
שושי ליבנה – סטייליסטית אישית | "פשוט להתלבש"






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה