יום חמישי

10 הדברות כיצד להתלבש בחג



אווירת החג כבר כאן ניקיונות, קניית מתנות, חיפוש מקום להתארח ונשאלת השאלה מה תלבשי לחג?
נושא לבוש לחג הינו נושא רציני מצד אחד החנויות מלאות בקולקציות חדשות ואת רוצה להתחדש וזה אפילו מצווה (וזה מצווה שאנו מקפידות למלא ולשמור) ומצד שני המחירים של הפריטים במחיר שיא ומצד שלישי את רוצה לדפוק הופעה בחג כדי להיראות טוב מול הדודות וגיסות ולא להיראות מתאמצת מידי אז איך מצליחים ליצור מראה מנצח ובמחיר שפוי.

1. טרנדים לקיץ -  גם אם את מתעדכנת בטרנדים אופנתיים או לא אי אפשר לפספס בחנויות את הטרנדים לקיץ הקרוב .מכל הטרנדים הצפויים להיכנס להלן הטרנדים שמשתלבים יפה עם אווירת החג.
- צורות גיאומטריות בשילוב שחור ולבן , מראה חגיגי וקלאסי.
 שמלה מעודכנת או חולצה חלקה עם חצאית או מכנס שחור לבן יקנו מראה חגיגי ומעודכן.
- פריטים פרחוניים בצבעים פסטלים בהירים- מתאימים לאווירה והעונה.
שמלה אביבית או חולצה פרחונית עם מכנס או חצאית חלקה יקנו מראה רענן ונשי.
2. קניה חסכונית - החנויות מלאות בבגדים חדשים ובמחיר שיא ועם כל המתנות וההוצאות כדאי לנסות להצטמצם מבלי לפגוע בהופעה.
- ניתן להתחדש רק בפריט אחד יפה ודומיננטי ולא בכל ההופעה.
- לקנות בגד שעדיין במחיר סוף עונה, ניתן למצוא פריטים שיתאימו לחג כמו חולצה לבנה חדשה.
- לקנות בגדים זולים יותר שאינם מותגים יקרים ועדיין מעודכנים ומחמיאים.
- לנצל את תלושי החג לפינוק בשבילך.

3. לקנות בזמן מתאים – לצאת למסע קניות עכשיו ולא ביומיים האחרונים לפני החג כאשר חנויות מלאות באנשים, הטורים בקופות ארוכים ואת כבר עייפה ומותשת מהכנות .רוב הסיכוי שתקני משהו בלחץ ולא בטוח שמתוך מחשבה והנאה מהקניה.

4. בגדים שימושיים – כשאת יוצאת לקניות תקני בגדים שתוכלי לנצל אותם במספר אופנים והם יתאימו לכמה שיותר פריטים שכבר קיימים לך בארון. כך תוכלי ליצור מספר סגנונות והופעות שונות ולא להישאר עם פריט שאין לך עימה להתאים אותו.

5. פריטים עם סגנון- מומלץ לקנות בגדים קלאסים ומסוגננים שתמיד יהיו אופנתיים ולא טרנד חולף,
כדי שתנצלי אותם למשך מספר עונות.

6. להתלבש לפי מבנה הגוף – מומלץ להתאים את הבגדים למבנה הגוף שלך להבליט ולקשט חלקים יפים שבך ולטשטש אזורים פחות אהובים. לא ללבוש בגד שלא מחמיא רק בגלל שהוא אופנתי.

7. סידור ארון – בזמן ניקיונות לפסח חשוב לעשות סדר בארון ולמצוא פריטים שלא לבשת ממזמן ועדיין במצב טוב וללבוש אותו לחג עם הפריט החדש שקנית.

8. אביזרים – משדרגים ויוצרים סגנון והופעה מעניינת, לאחר שבחרת מה את לובשת תחשבי כיצד את מוסיפה אביזרים כמו נעליים, תכשיטים וחגורות שיבטאו אותך בצורה הטובה ביותר.

9. צבעים – מומלץ לשלב בכל הופעה לפחות שלושה צבעים כדי ליצור הופעה מעניינת גם אם בחרת שמלה לבנה אפשר ואף רצוי לנעול נעליים צבעוניות (נעליי עקב אדומות יעשו את כל העבודה...)  ותכשיטים עם נוכחות וצבע.

10. נוחות – חשוב לזכור להלבש בנוחות ערב פסח הוא ערב ארוך, ישיבה ארוכה ואף אירוח ועזרה ויש להתלבש בהתאם, את הכי יפה כשנוח לך....

שיהיה לך חג שמח ססגוני ואביבי.
מקווה שעזרתי לך לעשות קצת סדר בראש ובארון וליצור הופעה חכמה ומעניינת.

לשאלות ומידע נוסף את מוזמנות לפנות אליי 052-8489669

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה